O projektu

Soutěž pořádá odborný portál mistojakoznačka.cz ve spolupráci s agenturou CzechTourism jako speciální kategorii velké letní soutěže Ceny Kudy z nudy.

Do soutěže „TOP vinařství - volba návštěvníků“ jsou nominována tuzemská vinařství, která obdržela certifikaci Národního vinařského centra a souhlasila s účastí v soutěži.

O vítězi rozhodují sami spotřebitelé a návštěvníci ve veřejném hlasování, které probíhá od 1. srpna do 30. září 2012 na stránkách Ceny Kudy z nudy.

Do hlasování v soutěži Ceny Kudy z nudy 2012 se může zapojit každý, kdo rád podniká výlety po Česku. Pro hlasující jsou připraveny skvělé ceny, které určitě přijdou vhod při dalším poznávání a cestování. Jejich seznam naleznete ZDE.

Hlavními partnery projektu jsou Národní vinařské centrum a Vinařský institut, kteří do soutěže věnovaly ceny pro vítězná vinařství.

Kompletní pravidla pro hlasující naleznete ZDE.

Doplňující pravidla pro subjekty soutěžící v kategorii "TOP vinařství – volba návštěvníků" naleznete ZDE.

Místojakoznačka

Nezávislý internetový magazín o marketingu a propagaci v turismu. Jeho provozovatelem je CPMV (Centrum podpory marketingového vzdělávání), které organizuje mezinárodní konferenci AdCamp.

Internetový portál místojakoznačka.cz, se zabývá různými aspekty place brandingu jako dynamicky se rozvíjející marketingové disciplíny. Přináší odborné názory, komentáře a případové studie na témata související s marketingem destinací cestovního ruchu.